M-a sunat Dani Coman,,,

Ei bine da. Si pentru ce credeti? Am scris in urma cu o luna in ziarul Click ca la meciul Cfr Cluj-Rapid (1-0) a respins toate mingile grele in fata si nu in lateral, asa cum o face un portar cu experienta. Ce-mi zice Dani? ~Tu ai jucat vreodata fotbal?~, ii raspund ca am jucat. El intreaba: ~Dar in poarta ai stat?~ Ii raspund din nou afirmativ. Dani se blocheaza un pic si-mi explica cum e cu mingiile astea noi de o sa se joace cu ele la EURO 2008 si cate goluri o sa se marcheze de la distanta. Nimic de obiectat. Imi cer scuze ca n-am stat mai mult in poarta si n-am prins si mingiile astea noi. E drept ca as fi luat mai multe goluri decat el la Cluj, dar sa ma suni la o luna dupa meci mi s-a parut de-a dreptul cumsecade. O fi din cauza netului, cantonamentului din Turcia sau a manusilor folosite la Cluj?

26 responses to “M-a sunat Dani Coman,,,

  1. in primul rind
    v-ati conversat pe telefonul meu :)))
    in al doilea rind
    tb sa remarci k e cititor fidel si ca are memorie buna :)))

  2. nu aluneca, ce naibii au mingile astea noi…deci lobont de aia o fi luat golurile alea cu craiova?

  3. pe mine ma cauta, dar n-avea numarul si cu memoria asta e de povestit; cand suni pe cineva dupa o luna ca si cum meciul s-ar fi jucat ieri, crezi ca e ok?

  4. e de la ei, asta-i clar, marcos man

  5. :)) asa ma gandeam si eu

  6. ai dreptate coman e un prefacut cand isi ia goluri se scuza ca a jucat accidentat si ca are problemwe…toti au prins gustul banilor si el la fel sa vedem ce echipa il ia ca asa se lauda si acum un an ca nu a plecat in afara…e un prefacut si el stie bine asta

  7. Unde ai stat in poarta Arcos de M? La Gino acasa?

  8. o sa fi dezamagit, dar n-a fost asa :p

  9. Probabil. Dar, de un lucru sunt sigur. Va veni si vreme in care pe banda televizorului nu vor mai alerga fara sens drame sau absurditati, ci adevaruri. Adevaruri despre minciuna, adevaruri ce nu pot fi cumparate. Adevarul despre vocatia ta de portar pe mosia iorgulestilor.

  10. Oricum, ca umplutura de primavara, intr-adevår, Silviule, impui o moda perfecta pentru sinucideri…

  11. ironiile tale n-au nicio legatura cu dani coman; cat despre sinucideri, ai gresit topicul…

  12. Pai da, aici ai dreptate, mai ales ca despre Rapid, echipa lui Coman, se scrie mult, dar mai ales sensibil si inutil. Ca intr-o gara cu program de fast-food, in Giulesti lumea vine si pleaca. Dar nu ramane. Asa si cu Dani, asa si cu portarul di tine.

  13. antrenorul lui dorinel

    marculescu….daca ai stat in poarta la fel cum joci pe teren…lasa ca macar”bagi „bine in ele

  14. nu e ok, dar macar omu n-a uitat… si chiar asa… de ce nu te-ai dus azi la intilnire??? baiatul de astepta :))) fara flori, ce-i drept :)))

  15. pai ramasese ca ne auzim la telefon, in niciun caz ca ne intalnim, ca n-am luat inca salariul si n-aveam bani sa-i dau un cico

  16. facea el cinste k doar a avut nunta, a strins darul :))) altfel, dc era vorba doar de banii de la copos ….

  17. facea pe draq :)) stiu si eu cum sunt fotbalistii astia; ca si unii dintre ziaristi, cand ajung acasa predau cardul cu tot cu pin

  18. facea maaaa k e baiat bun :)))) faza cu ziaristii nu o comentez…. tu stii mai bine :d

  19. cine sunt ziaristii astia care predau cardul cu tot cu pin? Da un indiciu nu da nume?

  20. tot sectorist ai ramas…

  21. sa plece odata si coman e un zgarzcit si un avid de bani niciunul nu joaka cu sufletul ci doar pt bani sa vina dolha in giulesti

  22. am auzit tot felul de vaiete cum ca joak accidentat saracul pai la cati bani are ar trebui sa joace in cap e un mare perfid asta e clar sunt multi fotbalisti de valoare
    d=DE CE A SUNAT ?
    ARE FRAMANTARI?SE SIMTE CU MUSCA PE CACIULA?

  23. ALUNECA MINCI;LE…HAHAHA CE SCUZA PENIBILA

  24. @ dan – a sunat pentru ca i s-a parut ca l-am facut blatist (toate mingile le-a respins in fata)

  25. E un portar prea mare din pucnt de vedere moral sa se preteze la astfel de practici. Apreciaza ca te-a sunat.

Lasă un răspuns

