Desteapta-te, Ovidiu!

Sa-ti rupi genunchiul la distractie, inaintea unui turneu final, e ca si cum te-ai duce la teatru in costum de baie si te-ai aseza in primul rand. De rasul curcilor, Ovidiule. Asta ai ajuns. Ca ai vrut sau nu sa te distrezi e problema ta, dar ca sa te mutilezi ca fraierul cu un cameraman in carca, e prea de tot. Pentru ca nu pot sa cred niciun moment ca te-a pus Iovan sa joci volei pe plaja, asa cum nici prin cap nu-mi trecea ca o sa ratezi Euro. Ei bine, l-ai ratat cu inconstienta unui adolescent cu cosuri pe fata, chiar daca unii se bucura ca au scapat de tine si echipa nationala are, cica, mai multe sanse de calificare. Pacat, Ovidiule! Mi-ai placut mereu si am crezut in tine; Pacat ca tu crezi in cu totul altceva si o distractie pe o plaja din Turcia valoreaza mai mult acum decat imnul care ar fi fost cantat si pentru tine. Desteapta-te, Ovidiu! Viata merge inainte cu sau fara genunchiul tau…

5 responses to “Desteapta-te, Ovidiu!

  1. pacat, era printre putinii mijlocasi pe care ii avem, care privesc jocul cu fata spre poarta adversa…rareori l-am vazut sa paseze in lateral.

  2. tocmai pentru asta il apreciam si eu; si mai e ceva la el – tine mereu capul sus, cred ca de aia si-a rupt si genunchiul 😀

  3. =)))…cred ca dc eram in locul lui iovan, il alergam pe cameramanul ala pana in georgia si dupa aia il puneam sa traverseze marea neagra innot.

  4. nu esti un pic cam dur? poate că omul nostru era în lotul lărgit al selecţionatei de volei pe plajă 🙂 doar a insistat şi după ce a simţit înţepătura în genunchi, a dat dovadă de perseverenţă … gluma îi glumă, dar când mă gândesc că Piţi îl mai are doar pe Codrea mă apucă plânsu.. ca şi pe Ovidiu

  5. imi place ov. petre; chiar mi-e ciuda ca pierde turneul final; in locul lui nu ma bagam la jocuri pe care nu le cunosc

Lasă un răspuns

