Aoleeeeeeeu, Tudoreeee!

Delegarea lui Alexandru Tudor la meciul Dinamo- Steaua, ca si suspendarea lui Goian dinaintea partidei mi s-au parut cele mai vulgare lucruri care s-au intamplat saptamana trecuta. Pe Tudor mi-l amintesc cand fluiera prin Cupa Presei la fotbal, acum vreo 12-13 ani. Nu prea se pricepea el, dar fluiera tot. Am auzit apoi ca a jucat fotbal. Doamne, mi-am zis! Bine ca nu m-am bagat la arbitri, ca ajungeam ca asta. Sa ma injure toti, sa ma acuze de toate tampeniile pe care le fac. Eu n-am cum sa-l acuz pe Tudor de nimic. Decat ca nu se pricepe. N-are stofa. Vrea sa para dur, insa el saracul fluiera de frica. Si atunci cand nu vede, ii sta cel mai bine, pentru ca nu mai baga fluierul in gura si lumea il crede hot. Nu e hot, parol. E praf. Asa cum a fost si Steaua in finala sezonului cu Dinamo. Cat despre ce-a patit Goian, ce sa mai zic? E inimaginabil. O fi de la Mircea Sandu, de la Tudor, naiba stie. Treaba e ca sa-i marlanesti pe altii, asa pe fata, e urat! Foarte urat! Mai bine te duci pe o Insula, bagi fluierul in gura si chemi toti pescarusii de pe plaja. Aia sigur nu te injura, nu te scuipa si nici nu se iau de urechi daca-i pui sa bata berbunca. Stai acasa, Tudoreeee sau fa-te salvamar!

9 responses to “Aoleeeeeeeu, Tudoreeee!

  1. ca e tudor jalnic stiam, dar a fost el de vina ca la Steaua a jucat doar Radoi si Dayro Moreno.:)

  2. n-am zis asta, doar ca trebuia sa fie barbat si sa nu accepte o palarie prea mare pentru el; tudor asta a mai comis-o si cu alte ocazii…nu e prima data cand face varza un meci

  3. @elsi : ce ai cu Dayro ? … n-a jucat mai prost decat restul.
    Tudor probabil ca nu e capabil sa arbitreze mai bine pentru ca atat poate mai grav e ca aseara a incercat sa fie anti Steaua ca na… altfel sarea lumea pe el.

  4. ce sa am ma cu dayro. nu sunt pe invers ca sa am ceva cu el, dar toata lumea a vazut ca jocul Stelei s-a schimbat dupa ce l-a bagat lacatus pe dayro moreno.

  5. Hai mai terminati ca Tudor a arbitrat cat se poate de decent.
    Nu exista arbitru care sa nu comita si erori. Cata vreme micile lui erori nu au influentat rezultatul, omul si-a facut treaba.
    Nu va mai legati de arbitru, ca Dinamo a fost mai buna.

  6. dar ce-ai fi zis tu, prin minutul 55, daca la 1-0, tudor il elimina pe bratu? era alt meci sau nu?

  7. sunt tot dinamovist, dar inntr-un campionat puternic, Bratu ar fi primit rosu, in minutul 50. Poate ca dc juca in alta parte, nu ne-ar fi facut asa fericiti. 😉

  8. Lasa ca si de Chivu tipa presa ca trebuia sa ia ieri rosu si n-a primit. Si el parca joaca in Italia. Sau ala nu e campionat suficient de puternic ?

  9. la meciul lui chivu a fost varul lui tudor – arbitru, de aia n-a luat roshu 😛

Lasă un răspuns

