A murit Nero!

Cea mai trista veste a unei zile plictisitoare de luni nu putea veni decat de la Dinamo. A murit Nero, ciobanescul german al lui Cornel Dinu, cainele pentru care daduse alarma la ziare si televiziuni atunci cand l-a pierdut, oferind o recompensa grasa. Nu simpatizez cu Dinamo, dar stiu cum e sa te desparti pentru totdeauna de un animal drag. Credeti-ma, nu e tocmai usor!

 RIP – Nero!

6 responses to “A murit Nero!

  1. Nu stiu cum e, dar vreau sa-ti povestesc ca mai aveam un pic si plangeam cand a spart un prieten de al nostru o minge a unor copii saraci din Bulgari,a calcand cu masina peste. Mi se intamplase si mie la o varsta frageda…

  2. Si eu stiu cum e. Mi-a murit cateaua in brate, uitandu-se la mine, rugator, sa o ajut, iar eu nu aveam ce sa fac. E cumplit, am plans ca un copil…

  3. Nero e nemuritor – e pe sigla lui Dinamo ! 😛

  4. Am plans cand a murit Haldan cu toate ca nu am treaba cu Dinamo dar moartea unui caine de care stiu doar cum il chema nu poate sa ma intristeze. Succes lui dINAMO acolo cat mai jos in clasament.

  5. Un animal este de 100o ori mai bun decat un om. Sunt convins ca si Nero a fost la fel… El macar nu a facut rau nimanui, decat, probabil catorva pisici sau mai stiu eu ce patrupede.
    Un suflet , o viatza , o amintire …Odihneasca-se in pace…
    Am pierdut si eu un caine vara trecuta, si stiu foarte bine ce inseamna.Doare…..:(

  6. In ziua de revelion pe 31 dec cand m-am trezit m-a anuntat mama ca la cea mai batrana dintre catelele/cainii mei ii este foarte rau. Pana sa ajunga veterinarul catelusa s-a stins. Mai fi vesel de Revelion daca poti? Si oamenii si animalele care mor pleaca de aici catre o lume mai buna, noi ramanem aici unde lumea toata-i nebuna.

Lasă un răspuns

