A fost blat la Vaslui?

Deci…Nu stiu ce sa mai cred…Porumboiu isi desfiinteaza echipa si spune despre jucatori ca sunt niste nesimtiti. Aceeasi termeni duri ii foloseste si despre antrenorul Dorinel Munteanu, care, potrivit lui Adrian Porumboiu,  e la fel de nesimtit ca toti fotbalistii Vasluiului in meciul cu Steaua. Nu-mi aduc aminte de vreun conducator de club care sa fi spus vreodata despre echipa lui> ~Daca azi a fost curat meciul, eu sunt vopsit cu smoala~

Ce vrea deci Porumboiu? Sa demaste blatul sau sa ironizeze pe Steaua?

4 responses to “A fost blat la Vaslui?

  1. Eu nu cred ca a fost blat. De ce am aceasta parere? Pai hai sa-l creden pe cuvant pe Porumboiu si sa ne incredem in prima de 400 de milioane promisa per jucator in caz de victorie impotriva Stelei. Cam cat ar fi trebuit sa dea Becali sa-i faca sa nu-si apere corect sansele? Poate dublu, desi ma indoiesc c-ar fi dat atata banet.:)

  2. m-am prins mai tarziu; de fapt el vrea sa scape de Dorinel Munteanu :))

  3. Blat… intre o echipa care trage la Cupa UEFA… poate dar la o echipa condusa de Dorinel Munteanu ? Cine e Dorinel Munteanu… baiatul ala finut, cu mult bun simt, fair play mereu, pentru care fotbalul parca acum a fost inventat pentru ca pentru el fotbal inseamna spectacol nu bani, interese, meschinarii.
    Daca cineva poate spune ca Dorinel a facut blat cu Steaua atunci eu imi permit sa spun ca e PROST !!!

  4. Ce blat?de tort poate….. ce blat sa fie cand aia jucau pe prime imenste , poate mai mari decat ale lu’ Steaua. Iarã iei se bateau si pentru cupa UEFA , unde iti poti permite sa faci blat la chestii dinastea.

Lasă un răspuns

